Ρόζη-Τριανταφυλλιά Αγγελάκη

Επίκουρη Καθηγήτρια, ΑΠΘ

Η Ρόζη-Τριανταφυλλιά Αγγελάκη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Διδάσκει Ιστορικές και Κριτικές Προσεγγίσεις Παιδικού Βιβλίου και πεδία ενδιαφέροντός της είναι το παιδικό βιβλίο, οι ιστορικές σπουδές, οι σπουδές μνήμης, οι σπουδές τραύματος, οι σπουδές φύλου, η θεωρία μετα-ανθρωπισμού, η Φιλοσοφία και η κυβερνο-λογοτεχνία. Κατέχει πτυχίο Ιστορίας, μεταπτυχιακό στην Τουρκολογία και την Ιστορία Χωρών Χερσονήσου του Αίμου, διδακτορικό και μεταδιδακτορικό δίπλωμα ειδίκευσης στην Παιδική Λογοτεχνία.

Δημοσιεύσεις

ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ

Αγγελάκη, Ρ. Τ.(2023). Το  βιβλίο γνώσεων για παιδιά: Ιστορικές αναζητήσεις, σύγχρονες προκλήσεις. University studio press.  

ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΟΥΣ

Angelaki, R.Τ. (2022). Λαϊκός πολιτισμός στην ψηφιακή εποχή: Παραμύθια και ηλεκτρονικά παίγνια. Στον συλλογικό τόμο Il était une fois … et il est encore. L’inscription du conte traditionnel dans la littérature de jeunesse contemporaine του διεθνούς περιοδικού Syn-Thèses (published by the School of French Language and Literature Aristotle University of Thessaloniki), 16: 6-21.

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2023). Littérature intime και διττός βιωματικός χρόνος στα έργα της Ζέη. Αυθιστόρηση και τρίτη ηλικία. Στο. Τασούλα Τσιλιμένη & Βασιλική Βασιλούδη (Επιμ.) ΑΛΚΗ ΖΕΗ. 100 χρόνια από τη γέννησή της, in press.

ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Λογοτεχνία, Ιστορία και Σχολείο. Ο πατέρας της Ιστορίας στην έτερη ‘οικογένεια’ των μαθητών. Νέος Παιδαγωγός, 23:  226-232. 

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Η Ελληνική Επανάσταση στο βιβλίο γνώσεων: Μια προσπάθεια εγχάραξης της εθνικής ιστορικής μνήμης και της συλλογικής ταυτότητας στις παιδικές αφηγηματικές αναπαραστάσεις. Κείμενα Παιδείας, 2(2) (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο-Π.Τ.Δ.Ε.), σελίδες 1-7. doi:https://doi.org/10.12681/keimena-paideias.26612.

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Η συνδρομή του παιδικού graphic novel, της πολιτισµικής εικονολογίας και της Ιστορίας στην ανάπτυξη του διαπολιτισμικού σεβασμού στους νεαρούς αναγνώστες». Έρκυνα, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών– Επιστημονικών Θεμάτων, 22: 96-103.

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Όψεις και απόψεις για τη νεότερη και σύγχρονη Ιστορία στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο γνώσεων. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 10(1), 181-194. doi:https://doi.org/10.12681/hjre.27404

Αγγελάκη, Ρ. (2021). To δίπολο ιστορία – Ιστορία του 1821 και η διττή τροπικότητα στο παιδικό βιβλίο γνώσεων ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας https://journals.lib.uth.gr/index.php/keimena/article/view/723/690

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Μεσαιωνική Κύπρος: Το λίκνο πολιτισμού της Μεσογείου στη Νεανική Λογοτεχνία, Ανέμη, 29 : 52-62.

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Γυναικεία και Νεανική Λογοτεχνία στα έργα της Μαρίας Λαμπαδαρίδου – Πόθου: Η ανάδειξη του γυναικείου φύλου με μια σύγχρονη οπτική μέσα από τη σύζευξη μύθων, θρύλων και ιστορικών πηγών» στο 1ο τεύχος του ετήσιου ηλεκτρονικού ανθρωπολογικού περιοδικού EIRINI (για τη Μελέτη του Φύλου, της Πολιτισμικής Ετερογένειας και των Κοινωνικών Διακρίσεων). Διαθέσιμο στο :  https://ireneanthropologic.wordpress.com/2021/12/08/%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bd%ce%b5%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%bf%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b1/  

Αγγελάκη, Ρ. (2022).  Μυθιστορηματικές βιογραφίες για παιδιά, ιστορικός γραμματισμός και αποδόμηση έμφυλων στερεοτύπων. Ένα παράδειγμα. Νέα Παιδεία, 181: 176-185.

Αγγελάκη, Ρ. (2022). Ζητήματα μητρότητας και θυγατρότητας στη σύγχρονη νεανική λογοτεχνία. Αναπαραστάσεις, διασταυρώσεις και προοπτικές, Culture – Journal of Culture in Tourism, Αrt and Education – Vol.2, Issue 2: 33-48

Αγγελάκη, Ρ. (2022).  «Μυθιστορηματικές βιογραφίες για παιδιά, ιστορικός γραμματισμός και αποδόμηση έμφυλων στερεοτύπων. Ένα παράδειγμα». Νέα Παιδεία, 181: 176-185. Διαθέσιμο στο:

Αγγελάκη, Ρ. (2022). Ζητήματα μητρότητας και θυγατρότητας στη σύγχρονη νεανική λογοτεχνία. Αναπαραστάσεις, διασταυρώσεις και προοπτικές, Culture – Journal of Culture in Tourism, Αrt and Education – Vol.2, Issue 2: 33-48.  ISSN 2732-8511 Διαθέσιμο στο : https://journalculture.weebly.com/uploads/1/3/5/3/135316421/culture_teyxos_5.pdf  

Angelaki, R.T. (2022). “Multiculturalism in children’s historical novels. Setting a fertile environment for justice and equal treatment”. Sciences of Education, 9/2022. p.p. 49-61. Διαθέσιμο στα: https://e-journal.inpatra.gr/issue/issue09/#p=51  

Kanatsouli, M. & Angelaki, R.-T. (2022). “The marginalized Romani culture in Greek society and its portrayal in Greek Children´s Literature”. Dzieciństwo. Literatura i Kultura, Literature and Culture,  4(1) 2022, 92–106. https://www.journals.polon.uw.edu.pl/index.php/dlk/index  

Angelaki, R.T. &Kanatsouli, M. (2022) , “The Boy in the Royal Box”. Bookbird: A Journal of International Children’s Literature, 60, (4),  81-83 (Article) Published by Johns Hopkins University Press DOI: https://doi.org/10.1353/bkb.2022.0063

Αγγελάκη, Ρ.-Τ. (2022). Νοσταλγία και τραύμα στο σύγχρονο επικοινωνιακό τοπίο. Αποτυπώνοντας τον Μικρασιατικό ξεριζωμό στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο.  Ηλεκτρονική Έκδοση Επιστημονικής Επετηρίδας της Σχολής Κλασσικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δ.Π.Θ. Ροδόπη,  3. Διαθέσιμο στο: https://rhodope.helit.duth.gr/nostalgia-kai-travma-sto-sygchrono-epikoinoniako-topio-apotyponontas-ton-mikrasiatiko-xerizomo-sto-eikonografimeno-paidiko-vivlio/   και

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2022). Έμφυλος και ιστορικός λόγος στη νεανική λογοτεχνία: Αναπαραστάσεις μητρότητας και θυγατρότητας στα ιστορικά μυθιστορήματα». περιοδικό φεμινιστιqά, τχ. 5, Διαθέσιμο στο: https://feministiqa.net/emfylos-kai-istorikos-logos-sti-neaniki-logotehnia/   

Αγγελάκη Ρ.-Τ. (2022). Πρότυπα γυναικών στα σύγχρονα παιδικά βιβλία γνώσεων. Καταρρίπτοντας την έμφυλη ιδεολογική διχοτομία στον χώρο των Επιστημών . Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης, 8, 285–302, https://doi.org/10.12681/dial.30585

Αγγελάκη, Ρ. (2022). Λογοτεχνικές εικόνες Μικρασιατών στην προσφυγική πεζογραφία για παιδιά και νέους. Συμβολισμοί και ανατροπές», ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής Λογοτεχνίας. Ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/keimena/article/view/1269

Angelaki, R. -Τ. (2022). “Redefining the Margins: Intertextual and Secondary Characters in Children’s historical novels” Journal of Literary Education, 6, 114-131, https://ojs.uv.es/index.php/JLE/article/view/21735  

Angelaki, R. -Τ. (2023).  “Deconstructing gender stereotypes in historical biography novels for young children”, Libri e liberi 12(1): 37-52. https://hrcak.srce.hr/file/446547  

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2023). Μουσική και διαπολιτισμική αγωγή μέσα από τα παιδικά εικονογραφημένα βιβλία. ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας, 38, σσ. 60-75, ISSN: 1790-1782 https://journals.lib.uth.gr/index.php/keimena/article/view/1907  

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2023). Παιδική Λογοτεχνία και οντολογικός επαναπροσδιορισμός του υλικού κόσμου. Ο φιλοσοφικός λόγος και η εικονοποιητική μεταφορά ως μέσα για τη διάσπαση της διχοτόμησης Φύσης-πολιτισμού. Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης, 9, in press.

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2023). Το χρώμα στα λογοτεχνικά βιβλία γνώσεων. Αρχέτυπα και συμβολισμοί. Η περίπτωση της μυθιστορηματικής βιογραφίας. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 12, 1, σσ. 147-163 doi: https://doi.org/10.12681/hjre.35107 .

Angelaki, R.T. (2023). De-constructing the imaginary child in Greek Cypriot contemporary young adult fiction novels. Leaf Journal, 1(2), 1-14.

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2023). Αναδεικνύοντας το γυναικείο φύλο και την πολυπρισματικότητα του ιστορικού και του λογοτεχνικού λόγου στα παιδικά βιβλία γνώσεων. Culture – Journal of Culture in Tourism, Αrt and Education, τ. 12 Vol. 3 Issue 4, σελ. 66-77 Διαθέσιμο στο: https://journalculture.weebly.com/uploads/1/3/5/3/135316421/culture-%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-12.pdf

 Άρθρα σε Πρακτικά Διεθνών Συνεδρίων ή με Διεθνή Συμμετοχή

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Emergency Remote Teaching στα χρόνια του covid-19. Προβληματισμοί για το έργο του σημερινού εκπαιδευτικού. Μια ποιοτική προσέγγιση. Στο Σ. Χ. Πανταζής, Ε. Π. Μαράκη. Γ. Ε. Στριλιγκάς, Ε. Δ. Μπελαδάκης, Ι. Α. Τζωρτζάκης, Ε. Γ. Μαρκάκη, Ε. Ε. Ψαλτάκη & Χ. Σ. Ντρουμπογιάννης (Επιμ.), Πρακτικά 7ου Διεθνούς  Επιστημονικού Συνεδρίου του Ι.Α.Κ.Ε. «Κοινωνική ευαλωτότητα και ανάπτυξη: Προκλήσεις στην εκπαίδευση, την οικονομία και τον πολιτισμό», Τόμ. Γ΄(σ.σ. 54-63).  Ηράκλειο Κρήτης: Εκδόσεις Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.

Αγγελάκη, Ρ.-T. (2022). Το οικοδόμημα της ελληνικής διαχρονίας στην Παιδική λογοτεχνία: Η Ιστορία της βυζαντινής περιόδου ως ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ αρχαίας και νεότερης Ελλάδας. Στο Π. Γεωργογιάννης (Επιμ.), 33ο Διεθνές Συνέδριο με κριτές Ελληνισμός, Ελληνικός πολιτισμός και Εκπαίδευση: από την αρχαιότητα μέχρι το 1821 και η εξέλιξή τους στο νέο ελληνικό κράτος. Πάτρα, 22-24 Οκτωβρίου 2021. Επιστημονική σειρά: Διαπολιτισμική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πρακτικά Συνεδρίων 48 (σ.σ.141-158). Πάτρα: Ινστιτούτο Πολιτισμού, Δημοκρατίας και Εκπαίδευσης, ISBN 978-618-85920-0-1, ISSN 2732-7094.

Αγγελάκη, Ρ.Τ. (2022) . Πολυδιάστατος επιστημονικός γραμματισμός και Παιδική Λογοτεχνία. Η περίπτωση του ιστορικού μυθιστορήματος, Πρακτικά 8ου Διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου «Κοινωνία, Εκπαίδευση, Πολιτική: σχέσεις και ανασχέσεις», Τόμ. Β’, Επιμέλεια: Σ. Πανταζής, Ε. Μαράκη, Ε. Μπελαδακης, Γ. Στριλιγκας, Ι. Τζωρτζακης, Χ. Ντρουμπογιαννης, Ε. Μαρκάκη, Ε. Ψαλτάκη, Ηράκλειο: ΙΑΚΕ, σσ. 241-250

Αγγελάκη, Ρ.T. (2022). Η διεπιστημονική σύμπραξη Λαογραφίας και Λογοτεχνίας: Διαπαιδαγώγηση και πολιτισμική γεφύρωση μέσα από μυθιστορήματα για παιδιά και νέους , στο Σ-Γ. Σούλης& Μ.Λιακοπούλου (Επιμ.) , Πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σύγχρονες προκλήσεις και προβληματισμοί»,Τόμ. Α΄, σσ. 1244-1259.  Ιωάννινα: Gutenberg

Αγγελάκη, Ρ.T. (2023).  Βίαιοι αποχαιρετισμοί: ωριμότητα και ενηλικίωση στα έργα της Άντρης Αντωνίου». Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Μ., & Καρατάσου, K. (επιμ.) (2023). Με το νήμα της εντοπιότητας: Σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στην παιδική και νεανική λογοτεχνία. Κυπριακός Σύνδεσμος Παιδικού και Νεανικού Βιβλίου, σσ.183-211.

Αγγελάκη, Ρ.T. (2023).  H επανεγγραφή του τραύματος της Μικρασιατικής Καταστροφής και της ιδεολογίας του προσφυγισμού στη συλλογική συνείδηση των νέων μέσα από τον έντεχνο αφηγηματικό λόγο» Πρακτικά Διεθνούς Συνέδριου Επανεκτιμώντας τη Μικρασιατική Καταστροφή (1922-2022), Επιστημονική Επετηρίδα της Σχολής Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (21-23 Οκτωβρίου 2022). Τόμος Β’ (σσ. 229-249).   Αθήνα: Ηρόδοτος.

Αγγελάκη, Ρ.T. (in press). Η εθνική ταυτότητα, το έθνος και τα εθνικά στερεότυπα στο σύγχρονο νεανικό μυθιστόρημα. Η περίπτωση των Μικρασιατών προσφύγων», στα Πρακτικά του Διεθνούς συνέδριου Η επόμενη μέρα μετά την καταστροφή που διοργάνωσε το Ιστορικό Αρχείο Προσφυγικού Ελληνισμού, σε συνεργασία με τον Δήμο Καλαμαριάς, την Έδρα Ποντιακών Σπουδών και τη Μητρόπολη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς.

Αγγελάκη, Ρ.T. (in press). « “Διευρύνω τις γνώσεις μέσα από βιβλία γνώσης”: Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος», στα Πρακτικά του 13oυ   Συνέδριου της ΟΜΕΡ με Διεθνή Συμμετοχή  και τίτλο Κατανοώντας και προωθώντας το παιδικό παιχνίδι στον 21ο αιώνα, για ένα καλύτερο μέλλον.

Άρθρα σε Πρακτικά Ελληνικών Συνεδρίων

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Η γαστρονομία ως πολυπολιτισμικό σταυροδρόμι μέσα από τα παιδικά βιβλία γνώσεων.   Στο  Θ. Θάνος, Α. Κατσικάς, Ά. Δούβαλη, Δ. Δημητρίου, Ε. Τόλιος & Α. Τσατσάκης (Επιμ.), Ετερότητα και Εκπαίδευση.  Διαχείριση της ετερότητας στο σχολείο. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης  «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Εκπαίδευση: Ξενοφοβία, Ομοφοβία, Σχολική βία, Ενιαία Εκπαίδευση», Τόμ. 2 (σσ. 20-30).  Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Εργαστήριο Μελέτης Κοινωνικών Θεμάτων, Μέσων Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης (ΜΕΚΘΕΜΕ), Ερευνητική Ομάδα Κ.Δ.Ε.Τ.Ε.Σ: Ιωάννινα.

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Η Βυζαντινή Κύπρος μέσα από την πληροφοριακή και αισθητική ανάγνωση λέξεων & εικόνων στο πραγματογνωστικό παιδικό βιβλίο γνώσεων. Στο Ε. Κανταρτζή, Γ. Παπαδημητρίου & Χ. Κωσταρής (Επιμ.) Πρακτικά 5ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας», Τόμ. Α΄ (σσ.92-99). Αθήνα: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Κολλέγιο Αθηνών.

Κανατσούλη Μ, Αγγελάκη Ρ., Σουλιώτη, Δ. (2021). «Εισαγωγή». Στο Μ. Κανατσούλη, Ρ. –Τ. Αγγελάκη & Δ. Σουλιώτη (Επιμ.), Αφηγήσεις και αφηγήσεις για την παιδική ηλικία. Πρακτικά του Συνεδρίου που διοργανώθηκε από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ) και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής» του ίδιου Τμήματος (σσ. 11- 17). Θεσσαλονίκη: University Studio Press.

Αγγελάκη, Ρ. (2021). «Οι αφανείς ήρωες-παιδιά στο ιστορικό μυθιστόρημα». Στο Μ. Κανατσούλη, Ρ. –Τ. Αγγελάκη Ρόζη & Δ. Σουλιώτη (Επιμ.), Αφηγήσεις και αφηγήσεις για την παιδική ηλικία. Πρακτικά του Συνεδρίου που διοργανώθηκε από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ) και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής» του ίδιου Τμήματος (σσ. 19- 29). Θεσσαλονίκη: University Studio Press.

Αγγελάκη, Ρ. (2021). Mythistory, memory boom και Διγενής Ακρίτας: Η διαχείριση της μνήμης στο πραγματογνωστικό βιβλίο γνώσεων για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Στο Ε. Κανταρτζή (Επιμ.). Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου  «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: σχολείο και πολιτισμός» Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣ, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού Πανεπιστημίου Πατρών, Τόμ. Α’ (σ.σ.69-80). Αθήνα: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ.

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2022) . Χιούμορ και πολυτροπικότητα στην Παιδική Λογοτεχνία: κριτικός προβληματισμός και ψυχική ενδυνάμωση των μικρών αναγνωστών. Η περίπτωση των graphic novels. Στο Ε.Κανταρτζή & Θ.Φουργκατσιώτης  (Επιμ.), Πρακτικά του 7ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου «Εκπαίδευση και πολιτισμός στον 21ο αιώνα», Τόμ. Α’ ( σσ.131-139). Αθήνα: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (2022) . Σύγχρονη προσφυγική και διαπολιτισμική παιδική λογοτεχνία. 1922: Η λογοτεχνική αναπαράσταση» στο Αυδίκος, Ε. & Κοζιού- Κολοφωτιά, Β. (Επιμ.) Πρακτικά, 8ο  Πανελλήνιο Συνέδριο Πρόσφυγες: Από τη Μικρασιατική καταστροφή ως τις μέρες μας, Καρδίτσα 16-18 Σεπτεμβρίου 2022 (σσ. 231-223). Καρδίτσα: ΚΙΛΕ Απόλλων Καρδίτσας & Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Αγγελάκη, Ρ. Τ. (in press). Καλλιεργώντας την κουλτούρα του βιβλίου στην εποχή της διαδικτυακής αισθητικής (cyberaesthetics). Παρουσίαση διδακτικού εργαλείου Στο Ε.Κανταρτζή & Θ.Φουργκατσιώτης  (Επιμ.), Πρακτικά του 8ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου «Εκπαίδευση και πολιτισμός στον 21ο αιώνα», Αθήνα: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ

Κανατσούλη, Μ., Αγγελάκη Ρ.-Τ., Σουλιώτη, Δ. (Επιμέλεια Βιβλίου) (2021). Αφηγήσεις και αφηγήσεις για την παιδική ηλικία. Πρακτικά του Συνεδρίου που διοργανώθηκε από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ) και από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής» του ίδιου Τμήματος. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.